Benvinguts al Bloc d'Educació Física.

BENVINGUTS AL BLOC D'EDUCACIÓ FÍSICA.

L'OBJECTIU D'AQUEST BLOC ÉS APROPAR A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA EL MÓN DE L'EDUCACIÓ FÍSICA, ELS SEUS OBJECTIUS I LES ACTIVITATS MÉS DESTACADES QUE REALITZAM A L'ESCOLA.

dilluns, 27 d’abril del 2020

AVUI ÉS EL DIA DE L'EDUCACIÓ FÍSICA A CASA!

HOLA, BON DIA!




Avui és el dia de L'EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER, però aquest any, malauradament, l'hem hagut de substituir per CASA. 
Ara més que mai s'ha demostrat la gran importància que té aquesta àrea, l'educació física, juntament amb altres àrees com la música i la plàtica aquests dies han estat la gran base per mantenir-nos en forma i mantenir un equilibri mental i físic.
Fomentar la creativitat, cantar  i tocar instruments i sobretot fer exercici físic han estat les principals recomenacions per mantenir-nos actius. Per tant, reconeguem la importància de la nostra àrea, l'EDUCACIÓ FÍSICA.

Avui, més que mai, hem de  practicar exercici físic, esport, moviment, balls, cançons,  alegria, ...




LA LLETRA DE LA CANÇÓ, M'AGRADA L'ESPORT!

Quan faig esport m'ho passo bé,
i em poso a to,
amb tot l'equip ens entrenem
mentre juguem.

M'agrada pedalar,
saltar i encistellar,
xutar, nedar, esquiar,
córrer i patinar.

M'agrada el voleibol,
el tenis i el futbol,
l'esquí, el rem, el bàsquet,
el golf i l'handbol.

Em moc, em moc,
m'agrada l'esport.
Em moc, em moc,
segueix-me si pots.

Quan faig esport m'ho passo bé,
i em poso a to,
amb tot l'equip ens entrenem
mentre juguem.

Per estar preparat
has de menjar de tot,
pa, fruita i cereals
no poden faltar mai.
A poc a poc he anat
guanyant velocitat,
tinc més agilitat
i ja no em canso tant.

Em moc, em moc,
m'agrada l'esport.
Em moc, em moc,
segueix-me si pots.

Si encara no has trobat
quin és el teu esport,
primer el que hauràs de fer
és posar en forma el teu cos,
si encara no has trobat
quin és el teu esport,
en pots començar un per un,
fins a provar-los tots.

Em moc, em moc,
m'agrada l'esport.
Em moc, em moc,
i ja ens movem tots.


I per poder aprendre la cançó a poc a poc i la coreografia vos adjunto aquest tutorial!




ÀNIMS I ARA:



LA PROPOSTA PELS ALUMNES DEL CEIP SON JUNY D'AQUESTA SETMANA ÉS QUE HAN DE BALLAR LA CANÇÓ "M'AGRADA L'ESPORT" I S'HAN DE FER UNA FOTO O UN PETIT VÍDEO I L'HAN D'ENVIAR A:  cbauza@escolasonjuny.cat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada