Aquesta setmana, després d'un llarg descans però molt agraït, hem tornat reemprende les classes. Dimarts férem Psico i dijous Ed. Física.
Hem seguit la mateixa dinàmica de sempre,
la psicomotricitat a la sala-gimnàs i seguint amb les tres pautes molt marcades, la primera
el ritual d'entrada per recordar allò realitzat a la sessió anterior, verbalitzar el que ens agradaria fer, insistir amb les normes i preparar-nos per començar (canviar les esportives pels calcetins de psico), la segona part és més
de joc lliure, (però amb intencionalitat per part dels docents), amb diferents racons i materials com són les espetlleres, el boti-boti, l'amaca, el plint, la rampa, bancs suecs, la corda, miralls, piscina de pilotes, racó de construccions petites (fustetes), teles, coixins, matalassos, etc... amb l'objectiu que els nins i nines estiguin motivats per dur a terme el joc sensoriomotor i també el joc simbòlic. La tercera part, és
la representació o distanciació que ens ajuda a la relaxació i ens prepara per finalitzar la sessió, qualque vegada contam un conte, altres vegades realitzam un dibuix, escoltam música tranquil.la, ens feim massatges, verbalitzam el que ens ha agradat més i el que hauríem de millorar, feim un joc tranquil, etc... amb l'objectiu que aprenguin conciència del seu cos i tornin a la calma.
|
TOTHOM BEN ENFEINAT ! |
|
Joc simbòlic, jugaven a papàs i mamàs. |
|
El circuit amb coixins i la rampa és un racó molt divertit. |
AGRAÏM A TOTS ELS PARES LA SEVA COL.LABORACIÓ PER DUR CADA DIMARTS I DIJOUS ROBA I CALÇAT ESPORTIU, ELS NINS ESTAN MÉS CÒMODES I ELS FACILITA EL MOVIMENT.
|
Els Reis ens rentaren els calcetins però no pensaren posar-los per parelles ! |
|
Construcció amb fustes. |
|
El primer cartell de l'any amb el portal alrevés ! |
|
Qui estira més fort? |
|
Un avió, una super construcció amb coixins. |
|
Ajudam al nostre company. |
|
Hem de guiar al nostre companys, que no hi veu, per tota la sala i no ens hem de fer mal! |
I DIJOUS EDUCACIÓ FÍSICA.
Aquesta setmana hem realitzat la sessió al poliesportiu, hem duit a terme diferents activitats i jocs i hem experimentat amb pilotes de bàsquet, amb l'objectiu de millorar el desenvolupament psicomotriu.
Hem jugat a "toca-toca" (les parts del cos, en català i en anglès), a "come-cocos" (seguir les línies, aquest joc ens ajuda a descobrir l'espai i organitzar-nos dins ell). També hem seguit treballant les HMB (habilitats motrius bàsiques, com córrer, caminar, gatejar endavant i endarrera, arrossegar-se, botar, etc...) I hem experimentat amb pilotes de bàsquet.
|
TOT L'EQUIP COMPLET. (Vestimenta, material i "manager-mister") ENHORABONA CAMPIONS !!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Hora de recollir el material, molt important. |
|
NOMÉS PODIA TOCAR ENTERRA LA PILOTA I UNA PART DEL COS. |
|
INTENTAM FER BOTAR LA PILOTA D'ASSEGUTS. |
|
FEIM S'AVIÓ. |
|
PILOTA A L'ESQUENA I PEUS ENTERRA. |
|
PILOTA A LA PANXA I L' AGONTAM AMB UN SOL DIT. |
|
|
|
|
|
|
|
EXPERINTAM. |
SABEU QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN ESPORTISTA I UN BON ESPORTISTA?
SI NO HO SABEU HO PODEU DEMANAR EN ELS ALUMNES DE LA CLASSE DELS LLEONS I LLEONES, VA SER UN TEMA QUE VA SORTIR A LA CLASSE DE PSICO. La conclusió que en vàrem treure és molt interessant i important.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada